Devil is in the details

In onze vorige coachstory hebben wij je al meegenomen in onze ervaringen met het wijzigen van onze website. Vandaag, met als titel “Devil is in the detail” zetten we graag ons nieuwe logo in het spotlicht. 

Ons oude logo was gebaseerd op de gedachte aan een Brits metrostation. Met de Brexit dreef die gedachte dus ook verder van ons af én toevallig hadden we ook al samen afscheid genomen van de “The” in onze naam, bye bye dus.

Maar ja, dan start de ontwikkeling van je nieuwe logo en daarmee je identiteit. Wat straal je uit, hoe wil ervaren worden, wat staat visueel mooi…. Brainfreeze! In dit proces hebben we zelfs overwogen onze naam volledig te veranderen, maar dat was nou net een brug te ver. In ons werk draait het om de dialoog; dat moest in ons logo naar voren komen.

Zo ontstonden de eerste versies van ons logo, met dank aan Mick Brookman, die onze ideeën prachtig wist vorm te geven in visuele weergaven. Na weken van overleg, uitwisselen van meningen over de ontwerpen, verschillende kleuren, vormen en voorkomen dat het de verkeerde uitstraling krijgt (in één van de ontwerpen werden twee tekstballonnetjes gecombineerd wat net leek alsof er duivelachtige hoorntjes ontstonden), presenteren wij vandaag ons nieuwe logo! 

Met trots, was getekend voor “Coachstation”

 

 

Delen:

Diensten